GUIDO WEIJERS IN DE KRING
Customer Journey: van consument naar consultant
Voor een opdracht vanuit school zijn mijn medestudente Renske en ik naar een voorstelling in Theater de Kring in Roosendaal geweest. Wij zijn naar Guido Weijers gegaan en hebben daar van te voren een hapje gegeten. Dit om zo de optimale experience te ervaren en onze tips en tops op te schrijven om zo het theater te helpen om een nog betere experience te creëren voor de bezoekers. Door middel van een pre, direct en post exposure hebben wij de volledige customer journey behandeld. Deze hebben wij uiteindelijk gepresenteerd aan de medewerkers van de Kring.
Dit was een hele interessante manier van het helpen van een bedrijf. Doordat je eigenlijk als mystery visitor een bedrijf bezoekt kan je écht beoordelen hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat. Dit vond ik heel leerzaam omdat ik toch met een ander oog op bepaalde situaties lette, zo kon ik tijdens de eindpresentatie goed vertellen wat er nou goed ging en wat niet. Waar er nog verbeterpunten zitten en waar niets meer aan te doen valt. Persoonlijk hou ik er zelf erg van om te leren door middel van doen. Doordat ik ook echt de theatervoorstelling bezocht en op de werknemers ging letten voelde ik me onwijs betrokken in het hele bedrijf. Een erg leuke manier om te leren.
Lees de uitkomsten onderstaand!